اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
691897-actorsdied-1482800083-995-640x480

2016 میں عالمی شہرت یافتہ کئی پاکستانی فنکار رخصت ہوئے

691897-actorsdied-1482800083-995-640x480کراچی: پاکستان کو دنیا بھر میں شہرت دلانے اور قوم کا نام روشن کرنے والی معروف شخصیات 2016میں اس دنیا سے رخصت ہوگئیں، ان کی بے شمار یادیں اب ہمارا قیمتی سرمایہ ہیں۔
بین الاقوامی شہرت یافتہ قوال امجد صابری کو 22جون کو ان کی رہائش گاہ کے قریب ٹارگیٹ کلنگ میں شہید کردیا۔ ایک اور بڑا سانحہ معروف نعت خواں جنید جمشید کے طیارہ حادثہ میں شہادت تھی ،10فروری کو ملک کی معروف ڈرامہ نگار فاطمہ ثریا بجیا انتقال کرگئیں۔
2فروری کا ایک اور ادبی شخصیت ڈرامہ وافسانہ نگار انتظار حسین بھی دنیا سے چلے گئے، 8فروری کو شاعر ندا فاضلی انتقال کرگئے، ملک کے نامور سینئر ادکار حبیب 25فروری کو طویک علالت کے بعد لاہور میں انتقال کرگئے، ادکار قندیل بلوچ کو 15جولائی کو لاہور میں قتل کیاگیا، ادکارہ قسمت بیگ کو 24نومبر کو ماردیا گیا،15ستمبر کو ادکار لاڈلہ کا انتقال ہوا، ادکارہ نشاء ملک نے 24نومبر کو خودکشی کرلی۔
معروف گلوکار اے نئیر 11نومبر کو لاہور میں انتقال کرگئے، ادکار منیر حسین بھانڈ ،مستانہ کا بھی ساتھ نہ رہا، پشتو فلموں کے معروف ادکار عمر دراز خان16دسمبر کو پشاور میں انتقال کرگئے جب کہ پشتو زبان کی مشہور گلوکارہ معشوق سلطان میں اسی ماہ دنیا سے رخصت ہوگئیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *