اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
698655-bo-1483422045-933-640x480

دپیکا پڈوکون، انوشکا اورکترینہ کی مداح نکلیں

698655-bo-1483422045-933-640x480ممبئی: بالی ووڈ اداکارائیں خوب سے خوب تراوراداکاری کے معاملے میں بھی ایک دوسرے سے آگے نکلنے کی تگ ودو میں لگی رہتی ہیں لیکن اداکارہ دپیکا نے انوشکا شرما اور کترینہ کی تعریفوں کے پل باندھ دیئے ہیں۔
بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ دپیکا پڈوکون نے انوشکا شرما اورکترینہ کیف کی خوب تعریف کر ڈالی ہے، دپیکا سے جب اداکاراؤں کے درمیان مقابلے کے حوالے سے ہوچھا گیا توانہوں نے کہا کہ میں اسے مقابلہ نہیں سمجھتی ، کبھی کبھی دوسروں لوگوں کے لیے آپ کے احساسات مختلف ہوتے ہیں جو ضروری نہیں کہ ان کے بھی آپ کے لیے ویسے ہی ہوں لیکن میں انوشکا اورکترینہ دونوں کو ہی ذاتی طور پراور پیشے کے اعتبار سے بھی بہت زیادہ پسند کرتی ہوں، میں ان کے لیے نیک تمناؤں کا بھی اظہار کرتی ہوں۔
اس خبر کو بھی پڑھیں: کترینہ کا دپیکا کے ساتھ فلم میں کام کرنے سے صاف انکار
اداکارہ کا کہنا تھا کہ وہ اچھی انسان اوراچھی اداکارہ کے طورپراپنی پہچان بنانا چاہتی ہیں جوان کے لیے بہت اہم ہے۔ اداکارہ نے کہا کہ اس نئے سال میں وہ زیادہ سے زیادہ وقت اپنی خاندان کے ساتھ گزارنا چاہتی ہیں جنہیں وہ بہت یاد بھی کرتی ہیں۔
اس سے قبل اداکارہ کترینہ اورانوشکا شرما سے جب “کافی ود کرن” پروگرام میں دونوں کی دپیکا سے اچھی دوستی کے بارے میں پوچھا گیا تھا تو دونوں اداکاراؤں نے ہی صاف منع کردیا تھا۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *