شیل پاکستان کو ریکارڈ 6764 ملین روپے کا منافع

762738-shell-1489291128-939-640x480کراچی: شیل پاکستان لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائریکٹرز نے سال 2016 کے لیے مالیاتی نتائج کا اعلان کردیاہے جس کے مطابق شیل پاکستان کو6764ملین روپے کا بعداز ٹیکس منافع حاصل ہوا۔
شیل پاکستان کے منیجنگ ڈائریکٹر جواد چیمہ نے کہاکہ یہ سال شیل پاکستان کے لیے مالیاتی کارکردگی اور اپنے صارفین کو قابل قدر خدمات پیش کرنے کے لحاظ سے یادگار رہا ہے اورہم نے 6.7 ارب روپے کا ریکارڈ منافع حاصل کیا ہے جو گزشتہ سال کے مقابلے میں 6 گنا اور 2دہائیوں میں سب سے زیادہ ہے، کمپنی نے 28روپے فی حصص حتمی ڈیویڈنڈ کا اعلان بھی کیا ہے جو 6 روپے کے عبوری منافع منقسمہ کے علاوہ ہے۔ اس سال ہم نے پاکستانی صارفین کیلیے شیل۔وی پاور کے نام سے عالمی معیار کا فیول پیش کیا تھا۔
جواد چیمہ نے کہا کہ یہ حکومت پاکستان کی جانب سے مارکیٹ میں پریمیم فیول پر سے پابندیاں ہٹانے کے فیصلے اور او ایم سی کو صارفین کے لیے پروڈکٹس کی پیشکشوں اور انتخاب میں اضافہ کرنے کی اجازت دینے کے بعد ہی ممکن ہوا ہے، کارکردگی میں مسلسل بہتری کیلیے ضروری ہے کہ ساز گار ماحول پیدا کیا جائے اور ہم اس شعبے میںانفرااسٹرکچر اور پالیسی میں مزید بہتری لانے کیلیے حکومت کی سپورٹ کے منتظر ہیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *