792839-meeraandmahira-1492181994-225-640x480

میرا کو ماہرہ کی فلم رئیس کی کامیابی ہضم نہ ہوسکی

792839-meeraandmahira-1492181994-225-640x480لاہور: شوبز انڈسٹری میں اداکاروں اور اداکاراؤں کے درمیان ذاتی چپقلش معمول کی بات ہے لیکن اداکارہ میرا اور ماہرہ خان کے درمیان لفظی جنگ طول پکڑتی جارہی ہے اور اب میرا نے ایک اور بڑا دعویٰ کیا ہے۔
اداکارہ میرا کو فلموں میں اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھائے کئی سال ہوگئے ہیں لیکن اس کے باوجود خبروں میں رہنے کا ہنر خوب جانتی ہیں جب کہ اداکارہ کبھی اپنی گلابی انگلش تو کبھی عدالت میں پیشی کے دوران بے ڈھنگے فیشن سے سستی شہرت کے ساتھ ساتھ سب کو محظوظ کرتی نظر آتی ہیں لیکن اب لالی ووڈ حسینہ نے حیران کن دعوی کردیا ہے۔
اس خبر کو بھی پڑھیں:ڈرامہ کوئین میرا کی وزیراعلیٰ پنجاب سے مالی مدد کی اپیل
اپنے ایک انٹرویو میں میرا نے دعویٰ کیا کہ میں نے سب سے پہلے پاکستانی اداکاراؤں کے لیے بالی ووڈ کے دروازے کھولے تھے اور مجھے بھی بھارت میں بڑی مقبولیت ملی تھی جو آج بھی برقرار ہے لیکن ماہرہ خان کو ضرورت سے زیادہ میڈیا کوریج دی جارہی ہے۔ انہوں نے ماہرہ خان کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ اگر شاہ رخ خان کے مدمقابل فلم “رئیس” میں مجھے کاسٹ کیا جاتا تب بھی فلم اتنی ہی کامیاب ہوتی جتنی ماہرہ خان کے ساتھ ہوئی ہے۔
اس خبر کو بھی پڑھیں:اداکارہ میرا پی ایس ایل کے فائنل میں بھی ڈرامہ کرنے سے باز نہ آئیں
اداکارہ کا کہنا تھا کہ میں نے کبھی بھی تعریف کرنے میں کنجوسی سے کام نہیں لیا اور میں ہمیشہ سے ہی فن کی قدر دان رہی ہوں جب کہ ایک سوال کے جواب میں میرا نے کہا کہ بھارت میں کسی بھی اچھے پراجیکٹ کی پیش کش ہوئی تو ضرور کام کروں گی اور مہیش بھٹ سے آج بھی اچھے مراسم قائم ہیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *