اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
851725-containers-1497844418-141-640x480

سی پیک تناظر میں ہیوی گاڑیوں کی طلب میں اضافہ

کراچی: سی پیک اور انفرااسٹرکچر منصوبوں کے لیے ہیوی گاڑیوں کی طلب میں اضافے کی وجہ سے رواں مالی سال کے دوران ٹرکوں اور بسوں کی فروخت میں 36فیصد اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔

آٹو انڈسٹری کے اعدادوشمار کے مطابق رواں مالی سال کے پہلے گیارہ ماہ کے دوران 7905ٹرک اور بسیں فروخت کی گئیں جبکہ گزشتہ مالی سال کے اسی عرصے کے دوران 5814 ٹرک اور بسیں فروخت کی گئی تھیں۔ مئی 2017کے مہینے میں ٹرکوں اور بسوں کی مجموعی فروخت 904یونٹس رہی جو گزشتہ سال مئی کے مقابلے میں 22فیصد جبکہ اپریل 2017کے مقابلے میں 9فیصد زائد رہی۔

واضح رہے کہ پاکستان میں جاپانی اور یورپی ٹرکوں کے بعد چینی ساختہ ٹرکوں کی طلب میں نمایاں اضافہ ہورہا ہے۔ چین کی چار بڑی کمپنیاں پاکستان میں ٹرک تیار کررہی ہیں جن میں ہیوی لوڈنگ ٹرکوں کے علاوہ چھوٹے یوٹلیٹی ٹرکس شامل ہیں۔ حال ہی میں کورین کمپنی ہونڈائی نے بھی پاکستانی کمپنی کے اشتراک سے تیار شدہ ٹرک اور لگژری بسوں کی فروخت کا آغاز کیا ہے۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *