اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
1

ترکی میں بیک وقت تینوں مسلح افواج کے سربراہان تبدیل

ترکی میں ناکام فوجی بغاوت کے تقریباً ایک برس بعد تینوں مسلح افواج کے سربراہان کو تبدیل کر دیا گیا۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق اس بات کا فیصلہ سپریم ملٹری کونسل کے اجلاس میں کیا گیا جس کی صدارت ترک وزیراعظم بن علی یلدرم نے کی۔ اجلاس میں کیے جانے والے فیصلے کی رسمی منظوری ترک صدر رجب طیب اردگان دیں گے۔

مقامی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق سپریم ملٹری کونسل کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ ترک بری فوج کے کمانڈر جنرل صالح ذکی، بحریہ کے سربراہ ایڈمرل بولنت بوستان اوغلو اور فضائیہ کے سربراہ جنرل عابدین اونل کو عہدوں سے ہٹا دیا جائے اور ان کی جگہ جنرل یاسر گولر کو آرمی چیف، عدنان ازبل کو بحریہ اور جنرل حسن کوچوکاکیوز کو ایئرفورس کا کمانڈر مقرر کیا جائے۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *