اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
899302-fakharzaman-1502129785-524-640x480

فخر زمان بنگلا دیش پریمیئر لیگ میں کومیلا کی نمائندگی کریں گے

چیمپئنز ٹرافی کی فاتح پاکستان ٹیم کے کھلاڑی فخر زمان کو انٹرنیشنل لیگز میں ہاتھوں ہاتھ لیا جا رہا ہے، قومی ٹیم کے نوجوان اوپنر فخر زمان اب بنگلا دیش پریمیئر لیگ میں بھی شریک ہونگے۔
چیمپئنز ٹرافی کے ہیرو فخر زمان کا فرنچائز کومیلا وکٹورینز سے معاہدہ ہوا ہے۔ قبل ازیں پاکستانی لیفٹ ہینڈ اوپننگ بیٹسمین کی خدمات کیربیئن پریمیئر لیگ اور انگلش کاؤنٹی سمر سیٹ کیلیے بھی حاصل کی جا چکی ہیں۔ یاد رہے کہ اس سے قبل حسن علی،شعیب ملک اور عمران خان جونیئر بھی کومیلا وکٹورینز کیساتھ معاہدہ کرچکے ہیں۔
واضح رہے کہ قومی کپتان سرفراز احمد، محمد عامر، جنید خان، شاہد آفریدی انگلش کاﺅنٹی میں مختلف ٹیموں کی نمائندگی کر رہے ہیں جب کہ شعیب ملک، وہاب ریاض، سہیل تنویر، بابر اعظم، عماد وسیم، محمد سمیع، محمد حفیظ، حسن علی، کامران اکمل اور شاداب خان کریبیئن پریمیئر لیگ کھیلنے میں مصروف ہیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *