اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
898975-muradreham-1502102440-620-640x480

مراد سعید اور ریحام خان کے درمیان الزامات کی نئی جنگ شروع

اسلام آباد: تحریک انصاف کے رہنما مراد سعید اور عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان کے درمیان ایک دوسرے پر الزام تراشی کا نیا سلسلہ شروع ہوگیا ہے۔
عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان کی پریس کانفرنس کے جواب میں تحریک انصاف کے رہنما مراد سعید نے کہا کہ سپریم کورٹ کے پانچ رکنی بنچ کی جانب سے متفقہ طور پر نااہل قرار دیے جانے کے بعد عمران خان کی کردار کشی کی مہم شروع کی گئی ہے لیکن عمران خان کی ذات پر کیچڑ اچھالنے سے بھی مقاصد حاصل نہیں ہوئے۔ ریحام خان کی جانب سے قرآن ہاتھ میں اٹھا کر الزام تراشی کردار کشی کی نئی کوشش ہے۔
مراد سعید نے کہا کہ ریحام خان کسی بھی قسم کی الزام تراشی سے قبل چند سوالوں کے جواب دیں، وہ قرآن پر ہاتھ رکھ کر بتائیں کہ اسلام آباد کے فائیو اسٹار ہوٹل میں کس کس سے ملاقاتیں کیا کرتی تھیں، دورہ سوات کے دوران ریحام خان کے زیر استعمال گاڑی کس کی تھی۔ کیا ایک سیاسی جماعت کے رہنما کے گھر آپ کے لئے ضیافتوں کا اہتمام نہیں کیا گیا، آپ کو کس سیاسی رہنما کے ذاتی معاون کی خدمات حاصل رہیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *