اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
902318-OilRefinery-1502393478-805-640x480

کوہاٹ میں آئل ریفائنری کے قیام کیلیے روسی کمپنیوں سے معاہدہ

اسلام آباد: او جی سی ایل خیبرپختونخوا نے ضلع کوہاٹ میں آئل ریفائنری قائم کرنے کیلیے روسی کمپنیوں کے ساتھ ایک معاہدے پردستخط کیے ہیں۔
معاہدے کے مطابق روسی کمپنیاں ضلع کوہاٹ میں درمیانے درجے کی آئل ریفائنری قائم کرنے کیلیے سرمایہ کاری کریں گی۔ اس سلسلے میں دو روسی کمپنیوں انٹرراد انجینئرنگ اورحماش اپارٹ پر مشتمل کنسورشیم کے وفد نے گزشتہ روز او جی سی ایل خیبرپختونخوا کے چیف ایگزیکٹو رضی الدین سے ملاقات کی، جس دوران وفد کوخیبر پختونخوا میں آئل اینڈ گیس کے منصوبے کے متعلق تفصیلی بریفنگ دی گئی۔
اس موقع پر اوجی سی ایل خیبرپختونخوا کے چیف ایگزیکٹو رضی الدین نے وفد کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ خیبرپختونخوا حکومت نے صوبے میں سرمایہ کاری کرنے والی غیرملکی کمپنیوں کو پرکشش مراعات اورسہولتوں پر مبنی پیکج کااعلان کیا ہے جو دنیا کے کسی بھی ترقی یافتہ ملک کی جانب سے سرمایہ کاروں کیلیے دیے گئے پیکج سے کسی بھی طرح کم نہیں ہے جس کی وجہ سے خیبرپختونخوا غیرملکی سرمایہ کاروں کیلیے خصوصی اہمیت اختیارکرگیا ہے، ہمارے صوبے میں ہرطرح کی معدنیات خصوصاً تیل و گیس کے وسیع ذخائر موجود ہیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *