اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
904563-image-1502606796-605-640x480

سعودی عرب کی طرف سے ہزار فلسطینیوں کیلئے مفت حج کا انتظام

ریاض: سعودی عرب نے ایک ہزار فلسطینی شہداء اور قیدیوں کے اہل خانہ کو سرکاری اخراجات پر حج کرانے کا انتظام کیا ہے۔
عرب میڈیا کی رپورٹ کے مطابق سعودی شاہ سلمان کی خصوصی ہدایت پر فلسطینیوں کے ساتھ جذبہ خیرسگالی کے تحت فلسطینی شہداء اور اسیران کے ایک ہزار لواحقین حج کے لیے انتظامات مکمل کرلیے گئے ہیں۔
شاہ سلمان کے خصوصی حج پروگرام کے سیکرٹری جنرل عبداللہ المدلج نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ سعودی حکومت نے رواں سال ایک ہزار فلسطینی شہداء اور قیدیوں کے اہل خانہ کو سرکاری اخراجات پر فریضہ حج ادا کرانے کا اہتمام کیا ہے۔ شاہ سلمان کی طرف سے حج امور کے ذمہ داران کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ فلسطینی شہداء اور اسیران کے اہل خانہ کو ہرممکن سہولت فراہم کریں اور ان کے لیے بہترین رہائش ، ٹرانسپورٹ اور دیگر ضروریات مہیا کی جائیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *