اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
904396-viratkohli-1502602211-858-640x480

ون ڈے سیریز میں آرام کے سوال پر بھارتی کپتان کوہلی کوطیش آ گیا

پالے کیلی: سری لنکا سے ون ڈے سیریز میں آرام کے سوال پر بھارتی کپتان ویرات کوہلی غصے میں آگئے۔
ویرات کوہلی نے آرام کے سوال پر غصے سے کہا کہ ایسا کس نے کہا کہ میں آئی لینڈرز سے ون ڈے سیریز میں حصہ نہیں لوں گا، میرا تو ایسا کوئی ارادہ نہیں ہے، اگر کسی کو میرے کھیلنے سے تکلیف ہے تو وہ مجھے بتائے۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ بطور کپتان میری سلیکٹرز سے ٹیم کمبی نیشن پر بات ہوگی۔
دوسری جانب سابق کپتان مہندرا سنگھ دھونی اور آل راؤنڈر یوراج سنگھ کی سلیکشن پر بھی بڑا سوالیہ نشان عائد ہے کیونکہ اب لوکیش راہول فٹ ہوچکے ہیں جبکہ منیش پانڈے بھی مسابقتی کرکٹ میں واپس لوٹ آئے ہیں، اگر دھونی اور یوراج کو ڈراپ کیا جاتا ہے تو پھر ان کی جگہ یہی دونوں لیں گے بصورت دیگر نوجوان کھلاڑیوں ریشابھ پانٹ اور دنیش کارتھک کو لوکیش اور منیش کیلیے جگہ خالی کرنا پڑسکتی ہے۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *