اہم ترین خبریں
لاس اینجلس: ہالی ووڈ فلم ’’لالہ لینڈ‘‘ سے دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ ایما اسٹون رواں سال سب سےزیادہ کمائی کرنے والی اداکارہ بن گئی ہیں۔ ہالی ووڈ کا شمار دنیا کی سب سے بڑی فلم انڈسٹریوں میں ہوتاہے،جہاں فلموں کے بجٹ سے لے کر اداکاروں کے معاوضے تک اربوں روپے کی سرمایہ کاری کی جاتی ہے تاہم گزشتہ کئی عرصے سےبالی ووڈ بھی ہالی ووڈ کوٹکر دینے لگا ہے اور بالی ووڈ اداکار بھی دنیا میں سب سے زیادہ معاوضہ حاصل کرنے والے اداکاروں کی فہرست میں شامل ہونے لگے ہیں ،جس کی مثال بالی ووڈ کی ڈمپل گرل دپیکا پڈوکون ہیں جو گزشتہ سال فوربز میگزین کی فہرست میں ٹاپ ٹین میں شامل ہونے میں کامیاب ہوگئی تھیں لیکن اس بار دپیکا کی قسمت نے ان کا ساتھ نہیں دیا اور دسویں نمبر پر تو کیا دپیکا میگزین کی فہرست سے ہی آؤٹ ہوگئیں۔ اس خبرکوبھی پڑھیں: دپیکا پڈوکون ایک اور ہالی ووڈ فلم میں کاسٹ
Search
904397-shadab-1502601766-346-640x480

گیانا کے جنگجو شاداب کے بچھائے جال میں الجھ گئے

آف اسپین: کیریبیئن پریمیئر لیگ میں گیانا کے جنگجو شاداب کے بچھائے جال میں الجھ گئے، پاکستانی لیگ اسپنر کی تباہ کن بولنگ نے ٹرائنباگو نائٹ رائیڈرز کو گیانا ایمازون واریئرز پر 7 وکٹ سے فتح دلادی۔
سی پی ایل میں جمعے کی شام تک بولنگ چارٹ پرسب سے زیادہ وکٹوں کے اعزاز پر کیسرک ولیمز، وہاب ریاض اور کیون کوپر یکساں طور پر قابض تھے مگر کچھ گھنٹوں بعد ٹرائنباگو نائٹ رائیڈرز کے پاکستانی لیگ اسپنر شاداب خان نے گیانا ایمازون واریئرز کے خلاف 28 رنز کے عوض 4 وکٹیں لے کر ان تینوں کو پیچھے چھوڑ دیا۔ وہ ہفتے کی شب تک 8 وکٹوں کے ساتھ سب سے آگے تھے، انھوں نے یہ شکار 10.5 کی ایوریج اور 5.25 کے اکانومی ریٹ سے کھیلے ہیں۔
پہلے بیٹنگ کرنے والی گیانا کی ٹیم نے ابتدائی تین اوورز میں بغیر کوئی وکٹ گنوائے 40 رنز بنائے تھے جب شاداب نے گیند سنبھالی اور پہلی ہی گیندپر مارٹن گپٹل کو کیری پائیر کی مدد سے میدان بدر کردیا، وہ ویسے ہی 13 بالز پر 24 رنز بناکر کافی خطرناک دکھائی دے رہے تھے، بابر اعظم صرف 2 رنز بناکر سنیل نارائن کی گیند پر ایل بی ڈبلیو ہوئے، والٹن کو کوپر نے میک کولم کی مدد سے 36 کے انفرادی اسکور پر قابو کیا، جیسن محمد صرف 13 رنز بناکر پیری کا ہی کیچ بن گئے۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *