شعیب منصور کی فلم “ورنہ “کی ریلیز کی تیاریاں مکمل نمرہ ملک منگل 3 اکتوبر 2017

فلم کے ڈائریکٹر اور پروڈیوسر شعیب منصور کا کہنا تھا کہ مقصد سے بھرپور فلموں پر یقین رکھتا ہوں اور فلموں کی کہانیاں بھی حقیقت سے قریب تر اور دل کو چھولینے والی ہوتی ہیں، فلم “ورنہ”بھی اس سے کچھ الگ نہیں ہے، فلم میں مرد اور خواتین دونوں کو آگاہی فراہم کرنے کی ادنیٰ سی کاوش ہے جس میں خواتین کو ان کے حقوق کے لیے کھڑے ہونے اور مرد حضرات کو ان کے برابری کے حقوق کو تسلیم کرنے کا سبق دیا گیا ہے۔
فلم کی کہانی ماہرہ خان کے گرد گھومتی دکھائی دیتی ہے جس نے ہنسی خوشی (عامی) ہارون شاہد سے شادی کی ہے، شادی کے بعد ان کی شادی شدہ زندگی کا کچھ حصہ غیر معمولی مسائل سے دوچار ہوجاتا ہے، فلم کی کہانی کے ساتھ ہدایات اور پیش کش کے تمام فرائض”خدا کے لیے”، “بول”جیسی مایہ ناز فلموں میں نئے چہروں کو متعارف کرنے والے شعیب منصور نے نبھائے ہیں۔
شعیب منصور ہی نے فلم بول میں ماہرہ خان اور عاطف اسلم جبکہ فلم خدا کے لیے میں ایمان علی اور فواد خان کو متعارف کرایاتھا اور اس بار وہ اپنی فلم”ورنہ “میں کوک اسٹوڈیو میں گائے ہوئے گانوں “بلیئے، تم کہو اور کوئی لبدا “سے شہر ت پانے والے ہارون شاہد کو متعارف کرانے جارہے ہیں۔ فلم میں ہارون شاہد کو برعکس دکھایا گیا ہے جبکہ فلم کے باقی کرداروں میں ضرار خان، نیمل خاور اور رشید ناز شامل ہیں۔




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *